VÅRRUSET!!

Jepp, jag klarade mitt mål, vilket jag är ganska stolt över :) Nu ska jag slå mig själv nästa år! 29 minuter och 55 sekunder. Jag sprang hela vägen, gick inte en endaste gång.. Hade inte Carre sprungit med mig hade jag aldrig orkat, då hade jag nog tjyvgått flera gånger.. Ibland ville jag döda tanta för hon sprang ju och peppa heeela tiden :) Men det var bra, då fick jag nog lite adrenalinkick för att jag blev irri.. :)

Och innan starten så kom ju såklart Peter Siepen fram till oss och skulle prata.. Carina som i vanliga fall aldrig är tyst, var nu heeelt tyst. Så det var jag som fick svara på alla frågor han ställde.. Han är så jäkla skön alltså! grymma kläder och sjukt skön stil... jag diggar han stenhårt!

Nu har jag just tagit en långdusch med peeling och hårinpackning, och nu ska jag bara dricka upp min tekopp sen blir det att krypa isäng.. Jobb imorgon sen ledig hela helgen, lovely! :)

Natti natti! Puss over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: