Due date

Mitt täcke är skumt. Jag har ringt IKEA och sagt att det luktar hönsgård om mitt täcke så jag ska få byta det. Måste bara ta mig till ikea någon dag då. Och kånka med mig täcket. Får väl ta fram mitt pyttetäcke tills vidare då. Heeelt sjukt va det luktar, jag får typ kvälvningar nu bara för att jag har upptäckt det.... usch!

Så inatt har jag sovit hos Vicky och Tomas. VI såg på alla älskar alice igår och jag köpte en minigodispåse, den gick loss på 9 kronor. Tog 10 sorter 2 stycken av varje. Det funka :)

Så idag har vi varit och gått 5km spåret på björnö. Det är tre killerhills på den sträckan och man vill typ dö efter varje backe. Men riktigt skönt nu efteråt. Nu har jag duschat och gjort mig iordning och snart ska vi åka ner på stan och käka med fancy, sen blir det bio - due date. Tror den kommer va grym! Sen blir det en natt till hos vickan.

Totto har varit på tävling idag och vunnit alla 4 matcher. Duktigt Totte :) Han går runt med ett leende från öra till öra just nu :) Stort grattis till honom!

Hungrig som fan är jag, måste skynda på vic nu... hörs å ses :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra Kicki, nedtrappning är melodin, fortsätt med det. kram mam.

2010-11-06 @ 22:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: