EMA galan

Jag suttit med näsan i en bok hela kvällen. Starta och driva eget företag heter den, lät väl kul? Nae, fattar inte så värst mycket. Måste läsa om och om igen, det är sjukt invecklat en del grejer. Skulle ju se EMA galan som började åtta.. men kom på det nu.... hinner väl se slutet....hrm

Sov hos storasyster inatt pga mitt illaluktande täcke. Igår blev det middag ute med vickan totto och fanny, sen såg vi bio :) Duedate, sjukt rolig film. Minus dock för biosalongen som var sämre än sämst, gammal som gatan.. Sen åkte vi hem och så såg vi i hennes skor som gick på teve. :) Myslördag..
Idag har vi varit och gått 5an på björnö igen, fick med oss totte också - kors i taket :) Hade ju vickans utnötta dojjor igår då jag glömde ta mina på fredan, så idag hade jag ONT i mina benhinnor! Helt skadat ont gör det.. Måste gå på apoteket och köpa voltaren som Linnea tipsade om, för det här går ju inte.... jäkla ben.

Efter prommisen så drog vi en sväng på IKEA, och täcket hade jag med mig. Dom tyckte också det luktade hönsbajs om täcket så jag fick ett nytt :) Så nu är jag av med det äckliga täcket och har ett nytt som inte luktar alls... jippie! Ett nytt doftljus shoppade jag också, så nu luktar det godis här hemma igen :)

drygt en vecka kvar till umeå. Jag längar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: