Hoppetihoppp

Har just kommit från träningen... det skvittrade lite när jag cyklade dit, och såklart skulle det spöregna när jag cyklade hem. Lagomt kul när man tagit i så benen känns som spaghetti och jag måste kliva AV cykeln och gå sista uppförsbacken. Under hela passet så hade jag ont i benhinnorn också, jävla skit. Imorgon ska jag dansa på björnövägen, har inte bestämt om jag ska ta bussen än eller om jag ska cykla. Det är ju sån uppförsbacke på väg hem och då är man ju inte direkt pigg.... hmmm

Idag har jag filat ned mina naglar och gjort nya på en hand. Blev inte nöjd med färgen och kände bara att jag ville göra om dom.. I have the tools så varför inte? :) Ska köra på kort och vanlig fransk ett tag, jag vilar med allt crazy ett tag... Men till jul blir det nog klor igen, jag gillade dom.. helst med leopardmönster :) love love love

Hade lite bråttom å käka innan träning, jag skulle kolla om makaronerna var färdiga så jag fångar upp en makaron med skeden och blåser två blås typ och stoppar in i munnen. AJ!!! Resultat = Brännskada på tungan.
Det gör ont som fan.

Nu dusch sen lite fika på det och mys i soffan. Desperate och cougar ikväll, yess :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vi kan väl se den tillsammans? :)

2010-11-03 @ 07:44:07 / URL: fhttp://fannysundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: