i like livin this way...la lalalalllaa

lyssnar på min favorit MJ låt human nature och är helt uppe i varv av den nya harry potter filmen.. Jag och vickan studsade typ på stolen innan filmen började, så taggade va vi :) Det är så bra att dom delat upp den i två delar, så dom inte missar så mycket från boken... Ahh, så bra den var... vilket harry freak jag är, haha... Nu längtar jag tills sista filmen kommer, den kommer va grym! Det är den bästa biten kvar ju :) ojojojo

Ska försöka somna snabbt som attan nu.. Upp på skola imorgon.. Ska få besök från almi, det ska bli kul å lyssna på.. Inte för att jah behöver ta lån, men det kan alltid vara intressant... :)

Nya naglar är fixade också. Har suttit och knåpat sedan klockan ett idag. Är himla nöjd, det blev spetsiga den här gången ;) Jessica har värvat mig i spets-gänget.. me like :) är ruggigt nöjd, ska ta och lägga upp en bild imorgon då det är dagsljus.. Min mobilkamera är inte den bästa :)

Lämnade in min samsung på lagning idag, den har ju krånglat länge nu.. Jag hoppas nånstans att den har nåt mystiskt fel som gör att jag får en helt sprillans iphone. Ofta det lär hända, nej, men hoppas kan man ju :) Tills vidare har jag min trogne lille ericsson :) Nu kan jag skriva vettiga sms iaf utan att stava fel eller ta sjukt lång tid på mig ;) haha

Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: