It's a good day

Det är en bra dag idag! :) Jag känner mig bara på bra humör, det är mycket på gång och jag är sådär otålig som vanligt. Men det är bara att bita sig i tungan och vänta. Inte det lättaste men jag får sysselsätta mig med andra saker under tiden... Jag har varit i skolan och sen träffat Jessica en sväng, och sen åt jag och vickan lunch på stan..

Det enda som dragit ner mitt humör idag är planer inför helgen. Men nu sen jag kom hem blev det en uppsving igen, så problemen är lösta och jag tror det blir skitbra ihelgen ;)

har just pratat med pappa och beklagat mig över att jag vill att allt ska hända NU! Han fick lugna mig lite, och nu känns det lite bättre... Nu har jag just lagat en nagel på Fany, lika imponerad över naglarna varje gång, dom sitter som berget. Ska slänga i mig mat nu sen packa ihop alla grejjer som ska med imorgon. Får inte glömma nåt.......

seees


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: