Söndagen från hell...

jag undrar om man kan må så mycket sämre än vad jag har gjort idag? Jag kommer inte ihåg sist jag var såhär bakis, det är heelt sjukt. Vaknade vid halv nio och trodde jag skulle dö typ, svepte ett stort glas med resorb sen la jag mig i sängen igen... Vaknade vid tolv av telen som ringde, pratade en stund, fixade lite mat och sen har jag legat i soffan tills nu.. Finns ingen energi till att göra något. Tur jag har städat och diskat så det finns inget jag måste göra... Skulle ha gått och handlat lite mat, är så jäkla sugen på pasta....och KARAMELLER!! ahh

Tänker på naglar 24/7 också. Det första jag tänkte på imorse var naglar och började tänka färger och mönster som man skulle kunna göra... Skulle ha satt mig ner och gjort lite tester..

Nu stinker min lgh rök igen. Jag vill spy! Har vädrat typ 3 timmar, men så fort jag stänger balkongdörrn så tar det inte lång stund innan det börjar lukta igen... dom röker hela tiden! USCH...

Och jag sparar såklart det bästa till sist. Idag är det pappas dag. Världens bästa pappa. Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: