Nagelfabriken

Jag har suttit och klurat på namn idag. Det är faktist inte tvärlätt att komma på ett bra namn som funkar. Det ska ju låta proffsigt samtidigt som det är fint. Jag har lite förslag, men jag måste klura ut mer för dom känns inte helt hundra.. Har också kommit fram till att livet skulle bli så lätt om jag flyttade tillbaka hem till umeå. Jag skulle ha världens bästa lgh (min), jag skulle ha vänner i massor att hänga med 24/7, jag skulle ha JOBB så det bara kryllar av det... Men nu är ju fallet så att jag bor här i västerås. Och det finns såå många som håller på med naglar här att man ska verkligen vilja för att lyckas.

Men jag VET att jag är bra. Jag är faktist riktigt bra törs jag säga. Det här är liksom MIN grej... och jag tycker det är skiiiitkul... Lite roligt att en av tjejerna som jag gjorde på uppe i umeå gick och gjorde om sina naglar på nail design school, och då frågade dom vart hon hade gjort sina naglar och då berättade hon om mig. Dom hade blivit imponerade över att jag var ny och att det var så himla bra. DET är ju skitkul att höra :) woho, det var dagens bästa :)

Annars har jag just varit och tränat puls/medel. Jag och vickan har startat en ny tävling! Hon ska sluta röka och jag ska inte äta godis. Det är våra värsta beroenden.. Hon ska inte heller äta godis med det är visst lättare för henne än för mig att skippa the candy.. Jag kan liknas med ett godismonster ungefär, det finns inge hejd, jag kan äta till frukost lunch och middag :) Men nu ska det hållas!!! :) Vi har sagt en månad till att börja med. Sen är det ju hårdträning sista månaden innan jul. För alla vet ju vad som händer under jul......MAAAAT

Nu ska jag duscha en stekhet dusch för jag håll på frys ihjäl, sen se senaste gossip och fixa nå mat i magen :)

tjing tjong 

Kommentarer
Postat av: Fanny

DU är grym!!

2010-11-01 @ 23:34:26 / URL: fhttp://fannysundstrom.blogg.se
Postat av: Ida B

Håller med föregående talare! Dessutom. JAG ÄR OCKSÅ GODISBEROENDE!!!!!! jag blir galen!

2010-11-02 @ 09:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: