regn

Så tråkigt med regn.. va gör man? Praktist taget hoppade ur sängen klockan nio och klädde mig för en powerwalk och så tittade jag ut och regnet öser ner. Inte vill jag fara ut och gå när det öser ner.. Inga regnkläder har jag heller... Så jag bytte om igen sen gick jag på ica och handlade mat istället. Tänkte att jag skulle fördriva lite tid med att baka bröd istället.. Nu när jag inte får äta godis så är morötter ett bra altenativ. Det är knaprigt och nyttigt :) Till min lycka så kostade dom 2:- kilot!! Så jag handlade morötter för 7 kronor och fick då alltså 3 ½ kilo ungefär. Det kallar jag ett bra köp :) Sen hade dom äpplen apelsiner och clementiner för 10 kr kilot så jag köpte lite sånt också... Så skönt att komma till kassan och höra kassörskan säga en billig summa :) Me like...

Nu har jag just ätit min gröt, så nu får jag väl börja plugga lite för att fördriva tid.. :) Sen ska jag ju baka också :)

Flyg till Umeå är bokat och klart. Jag längtar!!! Det här blir lite bättre än förra gången för nu kommer jag å va där typ hela vecka :) Slipper stressa så mycket och fara från hus till hus :) Hoppas jag... Lite synd att det är den helgen limpen ska till London, men jag hinner ju träffa henne litegrann iaf :) sen kommer jag ju upp igen i december :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: