uppdatering i norr

ligger i soffan hos syrran och har just tryckt en liten godispåse till idol. Jay är ju så sjukt bra, om han inte vinner är det ju nå fel. Grym kille! Planerna på dagen körde ihop sig, så det blev inga naglar imorse och så då spenderade jag dagen med syrran istället. Följde med henne på atg då majsan hade gjort illa sig, sen lunch på travet.
Annars är det mysigt att vara här uppe i norr. Jag har fått hjälp med min budget plan så nu vet jag hur jag ska räkna lite. Nu ska jag bara ringa if och prata försäkringar, sen är det typ inga mer siffor jag behöver.. Umeå känns som vanligt, kallt som fan är det. Har träffat många nya människor som jag säkert kommer att träffa igen :) Nu saknas bara favoriten ;)

Bilder på naglar kommer upp när jag kommer hem. Har alla på kameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: