Vi föll som furor

Benhinnor - AJJJJ! Fan, bara för att jag skrev om det för nån dag sedan så ska det såklart hända.... det gör ont till och med när jag går?? Vad gör jag för fel? ahhh blir galen

Har spenderat heeela dagen med att fila ned mina naglar, och gjort nya. jag vet - igen. Men nu ska dom sitta lääänge, mina egna naglar under är sköra som löv så nu är det healing som gäller... Låten med veronica maggio - nöjd spelas i mitt huvud.... hmmm :P aaaaaaaldrig nöjd....

Har varit hos vicky och tomas ikväll, har sett The joneses, skitbra film faktist tyckte jag.. Slutet var väl inte sådär jättebra, det förstörde ganska mycket men annars var den bra. Det var liksom för tvert slut.. tjoff, SLUT.
I lördags så åt vi marängsvisch och det som blev över ställde vi in i frysen, såklart föll vi som furor nu ikväll då sockersuget var som värst. Dumt kicki dumt. Skulle kunna förklara det som att jag just nu vill klättra på väggarna här i min 26kvm stora (eller lilla?) lägenhet. Nä, inget godis på lördag, inte ens popcorn får det blir. Sockersuget ska väck. Oh dear lord, hur ska jag klara detta???

Imorgon ska jag fixa tusentals papper. less.

Sova sova säng säng, nu

Kommentarer
Postat av: Linnéa

2010-11-05 @ 13:08:02 / URL: http://linnetgoea
Postat av: Linnéa

Jag brukar smörja liniment på behinnorna när jag har ont i dom. Det är skönt!!

2010-11-05 @ 13:09:02 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: