a little fun never killed, never hurt nobody

träningspass med fanny idag igen, plus en kille som hette Micke. Så himla kul, jag älskar att träna alltså.. Det är så jäkla skönt att komma hem och duscha sen sätta sig i soffan och känna att man verkligen kommer att vakna upp med världens träningsvärk :)

Imorgon åker vi upp till Umeå :D Jag ska hinna göra så himla mycket, och ändå hinner jag säkert inte träffa alla som jag vill träffa... men jag ska försöka :) Sitter och letar inspiration till carinas naglar, hon är ju en crazyass bitch så vi ska göra något coolt.. Jag vet att hon är med mig än vad jag hittar på :)

Ida Björnstad! Vad gör du på torsdag till veckan?? Ska åka till uppsala, tänkte om vi ska ses???? :)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen bänka mig framför teven och se Greys.. kanske en tekopp på det också... Skulle haft mitt myssällskap här också, OJ så superbra kväll det hade blivit då.... nu blir det bara.....bra


Kommentarer
Postat av: IDA B

Haha, vilken torsdag? IDAG? Jag jobbar. :(

2010-10-07 @ 10:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: