HAIRDOOO

tog tillfället i akt å klippte mig nu när mamma var här. Hade tänkt klippa bort en hel del nött, och klippa en fet lugg.. Vi klippte bort det nötta sen fick jag panik och backade ur. Ingen lugg blev det. Klippte färdigt och paniken kom krypandes. Det kändes helt okej just efteråt, och så hoppas jag in i duschen och sen när jag kom ut så blåste jag håret och DÅ kom paniken! Helt sjukt hur löjlig man kan vara över lite hår. Men jag kände hur magen knep ihop, jag såg ut som Magica De Hex tyckte jag, fast en blond version då... Ville inte visa att jag höll på bryta ihop pga av håret, (tror dock ingen kunde undgå det)så jag gick och la mig i vickys säng och pillade på telefonen, tänkte att jag var tvungen göra något som fick mig å tänka på något annat.. Kände hur tårarna ville välla fram bakom ögonlocken, så jag knep ihop och så somnade jag...

Men idag, en dag senare alltså, så känns det bra. Och jag är faktist riktigt nöjd. :) Kanske man ska våga sig på luggen då? :P


Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag tycker du blev jättefin. och jaaaaaa...du vågar klippa luggen=)!! Tänk som jag: "Det växer ut"!!

2010-10-26 @ 17:32:24 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/
Postat av: Linnéa

jaa.. det är Mary Kay Satinhands. Super bra- Man blir hur len som helst. Jag fyndade den på tradera. Den kostar typ 590:- ordinarie. Jag fick den för 245:- Det är ju en scrub, en dag kräm och en natt kräm

2010-10-26 @ 17:35:15 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: