I had a little love, now I'm back for more

min melj som jag till msn har visst krånglat lite.. jag tror det var virus och skit i den, så nu är den borttagen :P Det var nå bilder som var upplagda av mig (?) som jag inte visste jag hade lagt upp då jag inte använder min msn längre typ... Tur att den som såg bilden, förstog att det inte var jag som var på bilderna, hahaha.... ;)

Dagen började iaf med att jag var på arbetsförmedlingen för ett sånt där obligatoriskt möte.. Skulle skriva in vad jag hade sökt för jobb och ta annonser på jobb man ville söka osv osv... Tog typ en kvart, sen cyklade jag upp till Vic och så färgade vi håret, good bye till min russianutväxt... Vidare till ikea och handla en massa åt ida, och svängde förbi fyndhörnan och hittade två korta lackhyllor, vita såklart, för 39:- styck.. Nöp dom direkt och gick till kassan.. ibland ska man ha tur :) två gardinlängder 19:- styck fick också följa med, plus doftljus :)

desperate ikväll, säsongspremiär.. tycker det är svårt att hänga med efter uppehållen... vem är snubben som bor i susans hus?? Kommer inte ihåg??? och carlos har tappat sin andra halva någonstans, höll inte på känna igen honom... imorgon är det greys.. älska dessa seriekvällar, höstmyyyys :)

Nu, sängen nästa... natti natti


Kommentarer
Postat av: Fanny

Men härligt! :) slutar 17, så kom till 17.15..

Jävlar vad vi ska mosa!!! ;)

2010-10-06 @ 07:36:24 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Ida b

Hahhahahaha... Ja jag såg också bilderna på din msn. Dlömde dock ringa! ;(´)

2010-10-06 @ 09:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: