Kicki the Nailbitch

Jag klarade det... Även om jag inte var nöjd med resultatet så kände jag att jag kunde inte göra mer. Jag hade kunnat göra mycket snyggare naglar, men min modells naglar var svåra.. Väldigt mycket utmaning, men som sagt, jag klarade det. Det är huvudsaken.. Fick mycket bra betyg på mina dekorationer :) det är ju jag i ett nötskal, pillerifixfix, måla måla måla, tänka, måla mer....

Jag är så glad att jag gick den här utbildningen hos Jessica, för hon är så duktig! Bra på förklara och nogrann som hell... det ska vara perfekt, och det gillar jag.. det är så man blir bäst! Hon är min förebild, och jag jobbar på att bli lika duktig som henne! Kika in på hennes hemsida och kolla naglarna hon har gjort, www.nailsandeye.se

nu ska jag fixa ihop nå mat, det ekaaaar i min mage... :)

/Christina Andersson, Diplomerad Nagelskulptris

Kommentarer
Postat av: Fanny

You rock!! :D

Grattis igen gumman!

2010-10-04 @ 13:50:46 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: sofia

grattis tjejen! /sofia

2010-10-05 @ 08:11:46 / URL: http://millionbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: