The last airbender

Jag och vickan har varit med varann från det att vi slog upp ögonen imorse. Frukost först här hos mig, sen blev det en sväng på erikslund och in på elgiganten, mediamarkt, blomsterlandet och intersport. Summan av det jag handlade hamnar på 4:-, vilket jag tycker är helt okej :-)

Jag vill ha en galaxy s. Om ett år går mitt abonnemang ut, då ska jag ha en nya  telefon. Tills dess kan jag ju få drömma om en ny. En Galaxy S. Och nu kommer jag få många emot mig, men jag vill inte ha en iphone 4, jag tycker den var ful... en galaxy, den var fin :)

Gick på puls/medel och den här tjejen var nog den jobbigaste ledarn jag varit med om. Hon hade grymt bra pass... Det vill vi gå på igen! Hon var grym.. Det svartnade nästan för ögonen och ansiktet var nästintill blått... och det är väl det vi vill uppnå, eller? :)

Kockade middag hemma hos mig, sen hopp in i duschen och så har vi gjort ansiktsmask, så ansiktet är mjukt och lent och det känns sådär superfräscht :) Kladdade i en inpackning också, ska sova med det och se vad som händer med håret.. Har läst att det ska vara grymt för håret :) Och mitt hår behöver hjälp, det är lite krassligt :)

Har just sett klart The last airbender och vickan har precis åkt hem. Det känns väl att det är lite av en b-film, men jag tycker ändå den var bra. Är ju helt såld på fantasyfilmer, så det kanske är därför. Det är mycket fantasi i mitt lilla huvud :) Verkar vara en film för varje element, så då kommer det väl tre filmer till... KUL :-)

Nu ska jag krypa isäng snart, för imorgon ska jag på aqua och se om dom kan göra något åt mitt hår. Blir spännande att se vad det blir för någonting :) Sen ska jag skriva ut lite betyg och skicka iväg, till vad berättar jag inte än. Det får ni läsa om lite senare. ;-)

Natti natti på er. hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: