dances with wolves

Ahh, är han inte bara för underbar.... Kevin Costner alltså.. Sjuuukt het! Älskar dessa nittiotalsfilmer. Finns hur många bra som helst ju. Bodyguard såg vi igår (costner - HET), Flashdance är en av mina absolut favoritfilmer.. Dirty Dancing kanske ligger på delad plats med den... hur som helst, I love them

Har suttit och skrivit en checklista om allt som jag måste göra efter utbildningen. Måste ringa Mange bara och prata med honom, han kan allt.. :) Han är en bra person att rådfråga. Men hursom så ska jag gå färdigt utbildningen innan jag börjar på något mera. Nu har jag bara plottrat ner steg för steg vad jag måste göra. Men om ett år kanske det blir något av :) Mycket jobb innan man når dit man vill, men det är kul :)

Den här dagen har varit riktigt riktigt bra.. Om jag bara kunde få hit den jag saknade just nu så skulle allt bli perfekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: