Fina fina naglar...

Idag har jag gjort två tjejer superfina. En fick vanliga franska med lite glitter på, den andra modellen var Fancy och hon fick lila tippar med orange glitter.. Bilderna är inte rättvis, för det är så mycket snyggare i verkligheten.. Bilder finns på FB om ni vill kika :) Och imorgon ska Anna få naglar, kul :)

Har satt ihop en lista på allt jag ska beställa med Jessica nu när hon åker till polen. Kommer att ha dom när jag kommer till umeå så då får ni som vill möjligheten att få det i färg :) Jag och Ewelina ska göra refiller på varandra till helgen, måste klura ut vad jag ska hitta på för roligt då :)

Det var allt för just nu.. Tipsar om den skönaste låten just nu, den sväääänger ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: