Fixelifix

Vickan är ledig idag så hon ska hjälpa mig i lägenheten, så inatt ska jag sova första natten i mitt nya hem :) Fick till det litegrann igår, så nu känns det bättre.. Vicky har fått ta en massa möbler som helt enkelt inte fick plats. Det blev ganska mycket. Jag är lite tjurig för att mina grejjer inte passar, men det funkar. Eller det är väl för att jag måste hitta ett nytt soffbord, men min lösning just nu passar tills vidare.. Sen måste jag ha köksstolar, just nu är det bara plaststolar, skitfula :P Ska måla om lite grejjer också, så jag har saker att pyssla med :) Samtidigt som jag vill få allt iordning på en gång så tycker jag ju det är skitkul att pyssla och göra om grejjer :)

Har börjat dagen med att öva lite naglar. Anna fick sitta modell och hon blev skiitsnygg :) Jag är riktigt nöjd över hur jag får till dom, och idag gick det superfort också. Blev helt paff när jag tittade på klockan. Positivt!! :D Det går åt rätt håll!

Ska försöka fixa nå mat, V städar så jag får ta tag i det om det ska bli nå mat..

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: