Hårtips!

jag ska tipssa om världens bästa balsam. Har aldrig provat schampot till, men balsamet är to die for. Har du (som jag) väldigt preparerat hår så ska du verkligen testa det. Det heter Matrix Biolage Detangling Solution. Mamma har alltid det hemma, okej det kanske är lite dyrare men sååå värt det. Har du badat i klorvatten eller i saltvatten så kan ju håret bli segt och svårt att reda ut, lite av det här balsamet gör wonders. Det är superlätt att reda ut, behöver inte alls mycket, bara en liten klutt. Och såklart luktar det hur gott som helst. :) Det funkar såklart säkert bättre med schampot som hör till, eftersom det är utformat för varandra.

Varför jag tipsar om det är för att jag har alla mina hårgrejjer (schampo, balsam, inpackningar, ect) nerpackat i förrådet på malmaberg, och använder just nu sånt jag köpt på ica. Funkar inte alls, håret går inte ens att reda ut nästan. Det är nästan så jag vill börj å grin när jag ska reda ut håret... it sucks... men som sagt, bara några dagar till....

Har just kommit ut ur duschen, och ska försöka blåsa håret och reda ut det.. Det är en jäkla tur att vickan har mammas grejjer också, än fast hon inte alls använder samma saker som jag, så har hon iaf silkesdroppar... Tack gode gud för silkesdroppar säger jag....

det var det för stunden...

Såhär ser flaskorna ut, prova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: