Igång igen

vi skulle bli duktigare på att gå på gymmet? japp... Har inte gått så bra med det veckan som var, men nu kör vi på. Puls medel körde vi ikväll, måste börja springa igen så jag får nån kondis. Orkar otroligt mycket mindre nu... det är inte kul..... kämpaaa påå

Mina nagellampor som jag beställde för två dagar sedan ligger visst redan på posten och väntar på att få komma hem till mig. Det gick superfort. Ska bli spännande att se allt som är i paketet. Måste köpa en mapp som jag kan ha alla kvitton i, det måste jag komma ihåg... Längtar tills löning på fredag... hmmmm

Nu har jag käkat, duschat och nu ser jag superstars. Ferry är så jäkla rolig alltså :) Kul att både han och byggmark är med. det är ju mycket roligare att se då :P Klockan är ju bara åtta, känns som den är typ tio.. tror jag ska ta en morgonprommis imorgon, om det inte regnar då förstås...

hej hojjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: