Liar Liar

Hur många gånger har jag sett den filmen? - För många :) Jag skrattar lika mycket varje gång... Den går iaf på 6an nu och eftersom det är bara skit på teve i övrigt så får det bli den.. Vickan jobbar till kvart i elva och Tomas är på nån kvällskurs, så jag är ensam hemma... trisssst.... Just nu skulle DU vart här..........hmm

Har iaf spenderat nån timme på att plugga, kompendiet vi fick var på engelska så jag sitter och läser högt för mig själv för att verkligen förstå. En del svåra termer, men jag googlar allt.. Smart ändå att ha det på engelska för då måste man verkligen förstå vad man läser... Jaja, nog om det.. jag hoppas för allt i världen att jag får mitt kit imorgon, för då ska det göras naglar. :)

Bettan och Mange är i stan, så vi får väl se vad dom tänker göra imorgon, sen blir det i alla fall middag och fredagsmys :) ett steg närmare måndag och LGH :)

ps, jag hatar mitt socker sug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: