Möte

Idag har jag varit på möte på morgonen, och sen gick jag en sväng på stan, men blev less när jag insåg att jag verkligen itne behövde nånting, så jag cyklade hem.. Alltid samma visa, jag har fortfarande inte hittat den ultimata cykelvägen, vilket resulterar i att jag cyklar vilse typ varje gång.. Blir flyygförbannad och vill döda nån när jag inte vet var jag är, hur svårt ska det vara att hitta en bra väg?? Och jag undrar hur lång tid det ska ta innan man börjar hitta här... nytt nytt hela tiden...

Jag vill göra naglar på någon... Ingen frivillig?? Jag har ju massa glitter som jag fick hem igår som jag vill prova på någon.... hmmm... måste ut och ragga folk...

nu ska jag värma lite mat så jag orkar med spinningen sedan.. hupp hupp som jag brukar säga :)

bruno mars - somewhere in brooklyn

Kommentarer
Postat av: Maja Li

Ring Stina Grönlund, hon bor ju i sthlm.... hon kommer säkert till dig om du gör naglarna billigt! annars får du väl åka in till sthlm! =)du har väl hennes nummer?

2010-09-26 @ 23:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: