nailsss

Tänkte att jag kanske ska skriva att jag ska till Umeå andra helgen i oktober. Alltså den 8-9-10 oktober. Om någon är sugen på att få naglar då så får ni höra av er. Det är ett jättebra material som jag kommer använda, det är lite och inget släpp alls. Jag som alltid är livrädd för lampan för att det brukar bränna så mycket blev imponerad, jag kände inget alls i lampan. No pain :) Så Carina kommer bli lycklig iaf, om hon nu vill prova det här :)

Annars har jag och Vickan vila från träningen idag. V håller på bli sjuk, så hoppas hon blir lite bättre tills imorrn för då ska vi pumpa igen :) Det känns hur skönt som helst att vi kommit igång igen, nu ska man bara inte slappa till... :)

Nu ska jag koka lite te och fixa några mackor, sen mysa till idol. Längtar till på måndag för då får jag min lägenhet. :) Sen är det bara att vänta på lönen så man kan börja leva igen... Och efter måndag är det bara ni trillar in från umeå, vill ha MYCKET med besök.. ;)

puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: