neppppp

blev inga skor idag heller för dom är slut. Tydligen slut överallt... damit! får komma på något annat då... Har för tillfället bara mina tygskor och vinterstovlar... Det funkar inte. hmmm hmmm

Har ätit nå jävulskt god middag, sallad med lax :) Det är grymt... på tal om grymt, är jag grymt uttråkad just nu... vet inte riktigt vad jag ska hitta på... skulle haft målarfärg så jag kan måla mitt bord vitt.... kanske får cykla in till stan å köpa det imorrn... :)

har kommit på hur jag ska bygga ihop mitt nagelbord också.. Blir nog bra :) Ska ta mig på ikea nångång och köpa delarna, det blev inte ens 200:- för det.. billigt å bra :)

Lite film kanske??

Kommentarer
Postat av: Elin [D.Y.T]

ja fy tusan .. painpain .. ! kul att du länkar till mig! bugar och bockar :)

2010-09-27 @ 23:52:11 / URL: http://galleri.blogg.se/doyathang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: