Ny lägenhet

Idag fick jag min lägenhet, och jag som inte hade sett den förut är SUPERNÖJD! Den är hur fin som helst.. Ny målat och nya tapeter i hallen, plus att det är suuuperfräscht. Totto hjälpte mig bära och från att vi var på ok och hyrde släp till att vi var tillbaka på och lämnade tillbaka så hade det tagit 2 timmar och 45 minuter typ. Det är väl snabbt för att först lasta på allt sedan lasta av allt? :) Det tycker jag :)

Allt i köket är färdigt, så nu har jag bara att kartonger med ljus, tavlor och sånt småtjaffs kvar. Jag har tre kartonger med skor, vet inte riktigt vart jag ska få plats med dom? Min sko- och hatthylla på inte plats :( Så dom åker ner i förrådet, likaså barbordet, det ryms inte heller.... Blir ett litet matbord precis som jag anade... Det är sjukt mysigt med en sovalkov iaf :) Plus att jag har en stoooor balkong :)

Har varit igång sedan 8.00 imorse, så nu ska jag göra kvällsfika och hopp isäng. Så jag är pigg imorrn för mer uppackning, tjihooo...

över å ut

Kommentarer
Postat av: Gina

Bilder, bilder, bilder!! ;)

2010-09-13 @ 22:07:07 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: