På mall

Idag har det varit fullt upp hela dagen. Det började med ett möte på arbetsförmedlingen, där dom berättade sånt som man redan visste typ, tror dom man är retarded eller?? Man ska ansöka om en jobbcoach annars bir jag utskriven, och denna jobbcoach ska hjälpa en att utforma ett cv, sen ska man diskutera hur man ska göra ett telefonsamtal när man söker jobb, sen hur man ska bete sig på en intervju... Seriöst?? Frågan är väl inte om det, frågan är väl om man FÅR jobbet, det är ju det de oftast sitter i. Jag är inte rädd att söka direkt. Fast det kanske finns dom som inte fattar hur man får ett jobb....kändes då onödigt att vara där, men men...

Så fort jag tog mig därifrån så pinnade jag iväg till aqua, idag gjorde jag förlängning med mall på en nagelmodell, och det blev jättefint. Jessica har bild på sin kamera, ska fixa över den till min tele på lördag om hon inte hinner lägga upp den innan dess.. Måste komma ihåg att ta bilden av det jag gjorde på ewelina..

Jessica bjöd på mat, och efter det så hojjade jag hem och så vidare till lägenheten med lite mer grejjer som är kvar här hos vickan. Så nu har jag städat och plöjt undan ganska bra, alla överdrag och sånt är tvättade så imorgon kan jag fixa dit det och bädda iordning min säng :) Nu skulle jag bara ha borrat, ska ta och ringa kvartersvärden och fråga om dom kan hjälpa kanske... det skulle vara guld..

Kanske det blir sista natten hos vickan inatt då.. Har teven kvar att skyffla dit, men kan ju inte riktigt bära den kolossen själv. Kommer inte flytta in helt förrns jag får dit teven, för då får jag ju bara sitta och stirra in i väggen :P

Nu är klockan föör mycket. Ska upp imorrn till lägenheten så jag får iordning allt nångång.. tjat om lgh jag vet, men det är ju det mitt liv handlar om just den här veckan :) Nu är det 2 ½ på teve, ska somna till det :)

Natti natti sötnötter

Kommentarer
Postat av: Linnea

Din syster va faktisk först att köpa gardintyget... o jag gilla de så mkt så jag köpte likadant:-). De e roligt att sy!

2010-09-16 @ 21:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: