Sjukdom

Idag blev jag väckt av en Ida From, hon tänkte att hon skulle väcka lilla Kicki med hennes ljuva stämma :) haha... Vi hann prata om allt möjligt, och jag berättade att jag hade tre banankartonger med skor och Ida säger då "Kicki, det kallas sjukdom!". Sant sant, och jag vill inte tänka på hur mycket pengar jag lagt ner på alla dessa skor.. Helst då jag slängde bort flera kassar i umeå innan jag flyttade därifrån.... huuuaaa

Ska nog kliva upp och göra lite fika snart, sen marsch iväg till lägenheten och fortsätta packa upp.. Kanske så att man kan sova där inatt :) Måste fixa elavtal, internet, och sånt också... adressändring..... tänk om det kunde fixa sig av sig självt...

Gina, och ni andra som är nyfikna, så ska jag försöka ta lite bilder när jag fått lite ordning.. Har skrivit en liten ikea-lista som måste handlas, och så måste jag på biltema och köpa ett väggfäste till teven..

ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Gina

Good ;)

2010-09-14 @ 13:31:30 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: