Snabbis på IKEA

Världens miss.. Det är betongväggar, ALLA väggar är i betong.. Viloket betyder att jag kan inte skruva upp nåt på väggen, inget väggfäste till teven, inget draperi för sängen, ingen spegel, osv osv... Ska se om vickan har någon borrmaskin och så måste jag köpa en betongborr till den, sen kanske man kan prova sig på att få upp nåt.. Går det åt helvete, så får jag vänta tills pappa kommer hit.. vilket är en månad... jag vill inte vänta en månad, jag vill ha upp det nuUUU!!!

Blev deppad över det och åkte iväg till IKEA istället, behövde förvaringslådor som man har under sängen, har bara tre garderober och dom ska fyllas med mina kläder, och jag har ju en del. Humöret svängde lite uppåt igen när jag fick lådorna - till halva priset :D Sen köpte jag en tvättsäck för 39 pix... Jag älskar att bo nära ikea!

Nu ska jag slänga in soffklädseln, sängöverdraget och mitt resårlakan i tvätten, sen ska jag och Fanny fara och bada :) Har ont i mina axlar efter allt bärande igår, kanske är bra med lite símmande då :)

Blir ingen första natt hos mig inatt, får nog bli imorrn typ... om jag fått lite mer ordning.. Måste hitta mitt duschdraperi, känns som nån kartong är borta.. eller så har jag letat dåligt.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: