torsdaay

Jag började dagen idag med amercian pancakes med sirap och bär. Inte bra! Efter att ha tryckt alldelels för många så har jag lite ont i mina lilla mage. Plus att det känns inte speciellt bra att ha tryckt det med tanke på träningen... Gott för stunden, men nu ångrar jag mig... fuck

Ska dra en repa med dammsugarn tror jag, sen lägga mig i soffan och börja se säsong 5 av one tree hill.. Snälla låt dagarna gå fort nu, jag vill ha min lägenhet. Det känns som jag bara går och drar fötterna efter mig... eller det är ju just det jag gör...¨Är på shoppinghumör också men det går ju inte.. tråååk

Mitt Cv är i alla fall färdigt. Så imorgon ska jag cykla ner till vickanss jobb och kopiera massa papper och fixa med sånt. Så imorrn har jag nåt att göra.. yiho :)

Mys ner i soffan då.. hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: