Träning

Jag tog mig upp!!! :) Sprang på löpbandet en kvart typ, sen fick jag världens jävla mjältugg (stavning?) så det gick tamme inte att springa nå mer. Irriterade när man känner att man skulle kunna springa en mil ungefär... Styrketräning på det, vi börjar bli duktiga jag och vickan.. Jag gillare...Imorgon ska vi köra benpass med fancy, blir superkul.. kommer inte kunna cykla hem har jag en känsla av ;)

Jag ska skynda mig och hoppa in i duschen nu sen ska vi på erikslund en sväng, och efter det ska jag laga en nagel på en av jessicas kunder, för hon är ju i polen nu :) det blir kul, lite utmaning :) Hoppas jag får godkänt av Jessica sen bara :) hihi

proteindrink ska jag också hinna sluka, måste skynda nu......


Kommentarer
Postat av: Elin [D.Y.T]

stavning ;) mjälthugg (det hugger i mjälten)

2010-09-27 @ 23:54:28 / URL: http://galleri.blogg.se/doyathang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: