Träning...

Väntar på att mitt bulgur ska vara färdigt, sen ska jag slänga i mig mat.. Vickan är nog på väg hit nu typ, vi ska å träna :) Ska springa en halvtimme å fan om jag inte klarar det, 20 min borde jag iaf klara.. Lite jävlar anamma, jag är dålig på det.. Går tungt slutar jag alltid, sen finns det vissa dagar som det går sjukt bra, då springer jag lite extra istället.... men, 20 min idag, ska klara det....

Har varit på starta-eget information på arbetsförmedlingen idag. Väldigt intressant faktist, och fick en hel bunt papper som jag ska läsa igenom. Typ 10 cm bunt, jag skojar inte.. det är sjukt mycket... Får se om det går vägen detta :)

Jag vill ju se superstars ikväll, men jag missar ju det... borde finnas på tv3play, eller nåt? hoppas det....

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: