wierd

Igår mådde jag lite konstigt. Höll på svimma och mådde riktigt illa medan ewelina satt och filade mina naglar, det var läskigt. Om man inte visste bättre skulle man kunna tro att jag är gravid, men det är jag inte :P Klarade iaf mig igenom hela dagen och fick mina naglar färdiga. :) Dom är grymma! Jag är bara lite ovan att dom är så spetsiga, det är nå jävulskt me riv i dom. Perfekt om man ska klia sig, men annars får man vara careful :)

Det blev middag hos vicky, sen såg vi transformers. Men kicki somnade vid halv tio, sen skjutasde syrran hem mig vid elva.. Tryckte lite ipren och sen somnade jag som en stock! Nu har jag duschat, testat min nya superinpackning som Tina på aqua tipsade om, superb! Luktar godis och håret är mjukt och lent :) me like!

Ska torka håret nu och göra mig iordning. Ska göra nails på ewelina idag, blir att använda filmaskinen för första gången. SPÄNNANDE!!! :)

ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: