Bra för rumpan!

Det är bra för rumpan att bo på tredje våningen. Alla trappor upp minst två gånger per dag.. :) Jag och Vickan startade dagen med en promenad runt cityringen i solen, eller vi sprang halva och sen gick vi halva. det blåste friskt kan jag säga, riktigt med motvind ett tag.. Lite magträning på det, sen frukost hemma hos mig :)

Nu har jag röjt upp lite här hemma, rensat garderoben och slängt en massa skräp. Ska dra en repa med dammsugarn och torka golven, sen vila lite för det är ju kalaaaas ikväll :) Anna fyller år så det blir kalas och sen vidare till BMB, dom andra går på hoffmaestro som spelar på pluto. Det var så jävla dyrt för en fattigt student så därför blir det BMB :)
Nu är det nedräkning till stensele. Jag hoppas och ber varenda kväll att solen inte ska smälta bort all snö, för jag vill åka snowboard. I MASSOR :) Det blir Nalovardo och hemavan, vi ska åka åka åka :) jag är utrustad med nya täckbyxor äntligen. Har fått ha för små nu i två år i rad, rumpan får knappt plats i dom, men det kanske inte är så konstigt då jag köpte dom när jag gick i åttan. :P Det är inte skönt då man ramlar eller busar i snön kan jag säga :)

Jag är så less på min telefon nu och har varit det i typ ett år. Inte bra telefon! Dumt köp helt klart! Jag kan knappt skriva sms för touchen är såååå jäkla dålig. Därför resulterar det i att jag orkar inte svara när nån skriver. När man ska prata så blir det tjorv ibland, och så är det seg också. Ny tele är på ingående och jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar.. Att några dagar kan kännas som en evighet. Inte kul! Så till veckan svarar jag om ni skickar sms, så ni vet :)

Nu ska jag dammsuga... tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: