Godis godis godis

Jag Vicky och Fanny åkte på citygross för att kolla in stället och kanske köpa lite godis... Köpte först lite godis, priset landade på 9kr och när vi står vid kassan och har betalat så inser vi att godiset kostar 2,90 kr kilot!! Så jag gick in igen och fyllde en påse, tänkte att vi skulle ha det som påskgodis när vi åker hem :) Jag fyllde och fyllde och när jag var färdig vägde påsen 2,5kg. :) MUMS!¨

Sen åkte vi hem till fanny och såg film. Det blev "never let me go", obehaglig film där dom föds och förbereder sig hela sitt liv för att donera sina organ. Sekt liknande som bara kändes sjukt obehaglig.. Men syftet med den var väl bra. Det är väl därför den fått så bra kritik... Halvseg ibland... :/

Imorgon är det 6 veckor sedan jag ringde och pratade med min hyresvärd om röklukten, fick till svar att det skulle dom absolut ordna!
Imorgon är det 2 veckor sedan jag ringde för andra gången och frågade om dom glömt bort att dom skulle fixa...
Imorgon är det 1 vecka sedan jag ringde för 3e gången och sa att nu är jag lite irriterad över att ingenting händer...

Nu ligger jag här och det stinker rök, imorgon ska jag ringa IGEN och fråga vad dom håller på med egentligen? Okej att dom kanske har fullt upp och det tar typ 1-2 veckor, men allvarligt 6 VECKOR??? En och en halv månad? Idioter! För hundrade gången,

JAG RÖKER INTE, JAG TYCKER RÖK LUKTAR ÄCKLIGT OCH JAG TYCKER FÖRMODLIGEN INTE OM ATT DET OSAR CIGARETTRÖK I HELA LÄGENHETEN!! jag vill spy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: