Har jag tur eller???

Varför?

Håller på tvätta för fullt och så har jag gjort bort städningen... Iaf, så skulle jag bära bort mina vinterjackor och när jag kommer ner till mitt förråd så vad tror ni jag ser??? Jo, fönstret är halvt krunchat, ytterglaset är kross och det är glas överallt och fönstret är såklart öppet!! Tittade runt och jag tror ingenting är borta iaf som TUR är. Har ju inte sådär jättemycket där men ändå. Alla jackor, skor plus typ 15 kartonger med grejer i.. Ringde just kvarvreten och dom skulle ringa glasmästeriet på en gång, och jag hoppas dom kommer fort!! Känns inte ok att vem som helst kan krypa ner där....

Om man ska se det från det ljusa sidan så är det just på sidan av huset och så är det staket och återvändsgränd så det är inte folk som går förbi där och det är ingen människa som har något där att göra eftersom det är buskar och skit där... Men ändå... Nån jävel kan ju få för sig att gå dit, kanske den som krossade det till exempel! ÅH, jobbigt!!

Igår ringde jag som sagt för ??? gången om röklukten här hemma, och idag så ringde det en snubbe och frågade massa frågor och sen kom han förbi. Såklart luktar det ingenting, som vanligt när man ska visa nåt som är fel. Men paret som bor i lgh bredvid jobbar eller som jag tror - sover, på dagarna så då pyser det ju inte över nån röklukt... Dom skulle ha kommit på kvällen så skulle dom få lukta... Dom tror ju typ att jag är dum i huvudet nu när dom kommer hit och det inte luktar någonting......

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas att turen vänder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: