IKEA

Ja som sagt, jag och Maria var på IKEA idag. Det var 30% på allt i hela varuhuset. Det var inte så värst mycket tyckte jag, men människor var som galningar ändå. Folk låg på golven och skruvade själva isär visningsexen, ryckte åt sig grejer bara för att andra ville ha.. Helt sinnessjukt vad utförsäljningar kan göra med folk, det var som på tv. haha..

Vi skulle inte ha nåt speciellt, så vi strosade bara omkring och förundrades över detta folk :P Det var en hel trave kvar av hurtsen som jag tänkt ha till mina nagelgrejer, så jag köpte den.. Hittade en tygbit och två handdukar innan jag var ute också :) Maria fyndade också lite grann.. Kön var nog värst. Vi höll på få en chock när vi såg att den var redan vid ta-själv lagret. Alltså typ i mitten av varuhuset. Så vi gick och fikade och tänkte att kön skulle säkert minska då vi fikat färdigt.. tror ni? nej...

Efter många om och men så hittade vi snabbkassorna, och där var kön bara typ 10 meter lång, så det tog kanske en kvart innan vi var ute :P Om alla hade vetat att snabbkassorna i slutet knappt hade nå köer hade det nog tagit längre tid... så det var ju bra för oss :)

Har pluggat idag också en sväng med anna, vi tycker att vi har kläm på det mesta nu så jag ska skumma igenom boken nu en sväng till, sen hoppas på det bästa. Har faktist varit och tränat nu, än fast jag kanske inte har tid. Jag och Maria körde cirkelfys. Skönt att tänka på annat är organisationer och skit...

Jag har laddat med en godispåse och en loka för imorgon, det borde bli bra resultat då :P haha

Nu ska jag hopp in i duschen sen få nånting gjort :)
hej hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: