Lip Plumper

AAAAJJJJJ!! Hur står man ut? Seriöst? Vickan har beställt hem det omtalade lip plumpern från style by tyra, och idag hämtade hon ut det.. Såklart ville jag testa för att se om mina läppar (som redan är normalstora) kunde bli större... Smetade på rejält, fleeera lager och sen tog det kanske 5 sekunder innan det började bränna i läpparna.... PAIN! Aldrig igen säger jag bara...........

Har annars varit i skolan hela dagen, vårt grupparbete tog ut på tiden rejält så jag var inte hemma förrän sex och sen åkte jag och vickan på IKEA vid sju... Riktigt fint varuhus måste jag säga, det förra kändes bara trångt och oplanerat... Nu känns det luftigt och gigantiskt, och det är faktist snarlikt sundsvalls IKEA, det är typ byggt likadant.... Jag köpte två brödformar för 19:-st :)

Imorse kom en snubbe från kvarnvreten hit för att ta en andra titt på röklukt-problemet. Han studerade min lägenhet och sedan gick han över till grannarna och tittade och kom därefter tillbaka och då övertalade jag honom att täta med silikon vid golvet, så nu har jag varit spänd hela dagen över att se om det luktar rök när jag kommer hem eller inte.
Och NEJ, det luktar ingenting!!!!! Lycka! Jag hoppas det håller i sig och att det inte är bara just nu.... Imorgon blir det storstädning så man får in lite golukt igen, wohooo :)

Har varit trött hela kvällen efter jag kom från skolan. Tidigt morgon + jobbig och svår ekonomi hela dagen gör att det är tjock i huvudet. Inte förstår jag mycket av alla dessa siffror heller, matte och siffror överhuvudtaget har aldrig varit min grej och kommer aldrig vara det..... Ögonen håller på falla igen så nu ska jag sussa.... natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: