Lugn

Här är ju lugnet alltså :) Det är skönt att vara hemma! Idag har andersson family hängt hela dagen.. Vi har varit hos mormor och fikat typ hela dagen, jag tryckte 7 bullar och vann som vanligt tävligen om att äta flest. I den tävlingen kan ingen klå mig! Jag skulle nog kunnat trycka några till men jag hindrade mig själv..

Planen var egentligen att vi skulle till nalovardo imorn men backen är tydligen stängd så det blir inge... TRÅKIGT! Jag som satt fram emot att få åka bräda HUR länge som helst! Den ska tydligen va öppen på fredag så vi får väl se om vi åker dit då... På hemsidan skriver dom att dom öppnar vid nio tror jag det var och har öppen så länge dom har snö i backen.... så vi får se... Sugit i alla fall....

Efter middan så tog jag och vickan en springtur, det blev rundan ner till stallet och hem. Pratade en snabbis med Hanna som va där och red. Så det blev ett litet avbrott i löpningen, men jag skulle gissa på att rundan är kanske 2,5km.. Rätt så lagom faktist :) Det kändes då skönt efteråt.... Snart är ju vårruset så det är väl bara å börj löp nu....

Och så har vi sett film ikväll, det blev fair game. Den var bra faktiskt.. Dom är intressanta alla filmer om USAs hemlighetsmakeri om 11 september... Naomi Watts och Sean Penn är ju bra skådisar också så det gjorde filmen ännu bättre... Så den tipsar jag er att se... :)

Nu efter som dom släppt alla säsongspremiärer i USA så är jag helt i extas, jag har flera olika avsnitt att välja mellan.. Glee, brothers and sister, gossip och OTH.. Seriebögen som jag är :D Jag ska nog ta och se senaste glee nu sen sova så jag är pigg för vad än nu för öventyr det blir imorgon.... :)
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: