Nagellös och tentaplugg

Mina små naglar lider åter igen efter att jag inte blev nöjd med mina senaste, och korkad som jag är så drog jag bort dom. INTE BRA! Jag måste börja leva som jag lär! Jag får sona hårt för att jag är duktig på att fästa dom. ajajaj...

Har inte riktigt tid att sitta med nya heller då jag har tenta på fredag, så all tid går åt till plugg. Jag och Anna har suttit idag och pluggat lite, och faktiskt så blev det lite mer ordning i våra huvuden. :) Har legat i soffan hela kvällen och läst, och just den här delen är bra nu när jag ska starta företag. Allt kommer sitta i bakhuvet, och det känns som jag får lite mer kött på benen...

Ihelgen fyller Anna år, så det blir kalaaas :) Jag är taggad till tusen och tror det blir en riktigt rolig kväll! När det är så fint väder som det varit idag så blir man så pepp.. Jag hade velat fara och ut och springa efter middan, det pirrade bara i benen, men jag fick hålla mig och läsa den där förbannade boken istället....

Imorgon har ikea utförsäljning, så jag och Mary ska dit :) Är riktigt sugen på en fotpall till min soffa, men det beror på vad den kostar.. Ska bli spännande att se hur mycket dom satt ner allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: