Ny telefoon

Äntligen är jag av med mig värdelösa samsung. Aldrig mer samsung säger jag bara.... Nu har jag en fin touch mobil som reagerar när man nuddar skärmen och ja, allt är väl egentligen bättre. :) Jag leker med appar hela dagen typ, det är ju alltid lika roligt med en ny mobil :)

Nu skulle det bara ha funnits en app till bloggen... Dåligt att dom inte fått till nån än! Jag vill inte byta blogg heller, för jag tycker blogg.se är den snyggaste bloggen, och snabbaste. Dom andra är det så mycket tjaffs runtomkring på... Nej, snabba på med en app tycker jag...

Efter kalaset i helgen så känner jag är alkohol är långt borta. Nu dröjer det till nästa utgång... Kicki däckade innan tolv och mådde inte så bra under natten OCH söndagen ska vi inte prata om. Måndag, igår alltså, var jag fortfarande bakis. Det är helt sjukt. Jag vet en person som lyckas med två dagars bakis, han brukar få feber också, men det klarade jag mig från :P

På fredag är det omtenta på marknadsföringsdelen, så jag ska plugga som en idiot tills dess. Så den dåliga uppdateringen fortsätter ett tag till... tror jag.... Ljuset i tunneln är att om prick en vecka åker vi uppöver till STENSELE :) lovely!

Ett varv runt cityringen skulle sitta fint nu i vårvärmen... Igårkväll kl 21.00 var det 10 grader varmt! Förstå, det är typ sommarvärme hemma i norr :P men keep it coming, mer sol tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: