trött

Jag är så trött på allting.. Vill bara kasta skolböckerna åt hell och bara va... Jag längtar hem! Såklart ska det vara packat med saker man ska ha klart till man ska åka. Det är tenta, restuppg, errata, PM, och omtenta... Imorgon är allt över, men det känns som jag inte levt på två veckor typ. Tentaplugg är inte kul alltså!!

Inte nog med det så har vi nog världens sämsta lärare i ekonomistyrning.. Hon bryter på finska, och ibland hör jag inte ens vad hon säger.. Och så pratar hon sakta som om man vore dum i huvet... Nä, hon passar verkligen inte mig. Sitta i tre och en halv timme och irritera sig på lärarn är jobbig.. Jag orkar ju inte ens lyssna på vad hon pratar om! då blir hela dagen förstörd...

Nä, imorn klockan tio över åtta. Då gäller det. Sen är jag LEDIG! :)

Är inne i en period då jag har noll motivation att laga mat. Så nu sitter jag här och vet inte vad jag ska äta. Fil och flingor kanske? Det är kanske för att det är så mycket i skolan att jag inte orkar göra nåt hemma... Hursom så är jag lite hungrig och orkar inte laga mat... det blev mycket klagande idag men en positiv grej är att det är 12,5 grader varmt ute och klockan är ändå halv åtta :) Om jag hade orkat så hade det varit skönt med en kvällsprommis.. :P

åter till matproblemet..........

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kom igen kikki, kämpa på. Snart får du utdelning i form av Stensele:-)

2011-04-14 @ 21:35:26 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: