Vilken helg!

Jag har hat en riktigt bra helg! Jag har shoppat, fikat gofika, ätit gomat, myst på hotell, ätit delicious hotellfrukost, träffat Johanna, fyndat nike outlet m.m..

Jag, Maria, Vickan och Tomtom åkte till sthlm igårmorse. Shopping var såklart först på to-do listan :) Hittade massor med fint, men det var smockat med folk så det var lite jobbigt.. Det är roligt då man hittar sånt som inte finns här hemma i affärerna. :) Efter shoppingen så blev det en vilopaus på hotellrummet, sen dusch och fixfix och så var vi redo igen :) Isbaren var första stoppet, det var coolt. Vi fick en god drink, och söta capes :P Vidare till vapiano för middag och senare träffade vi Johanna och hängde med dom en stund :)

Förutom att det var alldeles för varmt på rummet så är det ju alltid skönt att sova på hotell :) Längtar alltid till frukosten, det är det bästa med hela resan! Checkade ut och åkte till barkarby och gick på nike outlet, stadium outlet och intersport.. Så jag har bara gjort kap ihelgen. Jag gillar rea! :)

Det blev inte många timmar till sömn inatt så nu är jag svin trött! Jag ska lägga mig i soffan och sova en stund, sen kommer vickan över och så ska vi fixa hennes naglar...

Jag ska visa mina fina köp senare, jag är mest nöjd över adidasbyxorna. Älska färgglatt Adidas!! Oftast har dom bara tråkiga färger på jackorna/byxorna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: