Vinlotteri

Igår var det vinlotteri ännu en gång :) alltid lika trevligt att träffas och snacka skit, plus att man kan vinna en jädras massa vin ;) Jag som aldrig vunnit hittils hade tur igår och vann 2:a priset, så det blev två flaskor vin! :) Jag vill vinna nästa gång så jag får bjuda hem alla, jag vill ju ha kalas!! :) Får väl ta en sen inflyttningsfest annars, hehe :P

Älskar min nya hårfärg btw. Det ser äkta ut och jag hoppas och tror att det inte blir så stor utväxt.. Håret har hunnit växa med raketfart, helt plötsligt så känns håret långt :) Skulle behöva toppa det för det hanns inte med nu när jag var hemma.. Färgen var det mest akuta, jag så förjävlig ut innan...

Ikväll ska jag nog förbi hos Karin en sväng, har inte riktigt bestämt mig vad jag vill göra ikväll... Om jag vill vara hemma, eller nåt annat.... Men grillat lät gott :) Jag har en långklänning som jag så gärna skulle vilja använda, men aldrig får tillfälle till det.. Kanske ikväll? Mys långklänning :)

Till helgen får vi storfrämmen, finfolket kommer hit så vi ska ha galet kul! Som vanligt då :) jag längtar!!
Nu - ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: