B.....

dagen från hell... Man ska inte skriva blogg-inlägg då man kommit hem från krogen.. och ja, det blev en utekväll ändå igår.. Helt oplanerat, men kul hade vi! Jag gillar circus, men alltså drinkarna som vi fick igår var inte goda. Smakade räääv... Iaf så har jag återhämtat mig nu först från igår, har mått bajs hela morgonen.. Jag skulle behöva städa men det har absolut inte funnits ork till det. Jag har glott på tv och surfat runt på fb istället.. Har inte fått i mig nå mat heller, lite chips och nån karamell har åkt ner, och ofcourse en burk cocacola :) Nu börjar det ju bli middagstid så jag kanske skulle ha gjort ett ryck och sen kockat mig nå mat... hmmmm

Sugen på att göra nåt åt håret igen... hum hum hum 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: