Höst

Värmen är som bortblåst, i hate it! Vi satt ute och åt lunch idag för det fanns inget bord inne.. Kallt!! Vi fick sitta med filtar och hurvla! Nä, jag trodde det skulle bli nån till värmebölja men det ser mörkt ut... Nu öser regnet ner också, inte särskilt uppiggande! :( En vit sandstrand och turkost vatten skulle sitta fint nu........

Gick runt och kikade i affärerna idag, men hittade ingenting... Jo jag har hittat jeans på Gina som jag vill ha... Ett par mörkblå, ett par ljusblå och ett par svarta... jag är verkligen i behov av byxor.. märkte för någon dag sedan att det har nötts hål på mina favoritjeans baki rumpan... Inte något som syns, men ändå... JAG vet att det är ett hål där..... Så byxor står på att köpa listan nu när pengarna rullar in....

Har snabbstädat här hemma, det är bra att småstäda hela tiden för då går det fort när man väl ska göra grovgörat... Ska bara dra en repa med dammsugarn nu sen är det klartt! :) SEn blir det pajbakning hela kvällen och kanske lite myyyys framför teven.. :)

Skulle ha tagit mig iväg till solariet och solat en sväng, bara för att inte tappa den lilla färg man lyckats få :P Sen en vända med lite vita liberata :P de e naaaajs

Klädproblem inför imorgon, gaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: