Ny vecka!

Då var det måndag igen! Nedräkning till helgen börjar NU :) Jag fick ett tvär sug att gå ut och gå, så jag ska hälla i mig en shake och sen ladda mobilen med nån gomusik och sen gå ett varv runt cityringen tänkte jag... Lunchade på oliodeli idag igen, men det var ingen hit.. Jag fick en pasta som jag inta alls tyckte om... Därför är jag dålig på att prova nya saker.. Det är ju jobbigt om man inte tycker om det!!! Aja, nu blir det matlåda i sinne! Jag ska bli duktig på det, för äta ute går ju inte alla dagar!!

Nu är alla tillbaka på jobbet igen, så nu är allt som vanligt :) Full rulle vill säga! :) Imorgon har jag fullbokat, så då blir det work work...

Nä, nu ska jag begeeeee mig... hare hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: