Riktig sommar! :)

I love it! Den här dagen har bara varit bra, från början till slut... Hade kolugnt med kunder idag, min tolv-kund dök aldrig upp så jag ringde henne och frågade var hon var, då hade hon glömt bort det. Typiskt! Så jag satt ute i solen en stund och läste min bok, med det var så jääkla varmt så det gick inte... gjorde bettans naglar och sen gick jag hem...

Käkade middag och sen packade vi väskorna, fixade pinnbröd och lite korv + annat gott och så åkte jag, anna, vickan och fanny ut till lövudden och grillade! :) Sjuuukt mysigt! Senare joinade även mattias och therese... Det är sånt här man ska göra oftare! Jag hann med att bada också, jag älskar kvällsbad! Förra sommaren badade jag och Limpen varje kväll, supermysigt! Såklart började iaf vi prata spökerier och det slutade med att vi åkte ut till ängsö för att skrämma ihjäl oss själva!! SJUKT va rädd jag var!! Och nu sitter jag hemma och ska försöka sova, ibland vill man bara inte bo ensam! :P huhuuuuu

Imorgon blir det inget jobb, utan en heldag med tjejerna! En semesterdag i solen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: