Sagan...

jag älskar sagan om ringen... Konungens återkomst går på tv nu så jag sitter och småkikar lite medans jag fixar min iphone lite :) Jeepppp, kickan har avancerat... När vickan skulle köpa sin nya så följde jag med på telia och då när jag säger att jag längtar till mitt abonnemang går ut (om tre månader) så säger killen i kassan att man får hämta ut en ny mobil när det är 3 månader kvar... YAYY! Jag tog en snabbt som blixten! :D Så nu slipper jag vänta till sista oktober... känns rikigt bra, jag gillar nya grejer :)

Ikväll har vi iaf varit och grillat en sväng jag sara och fanny, sen blev det lite kallt så då drog vi hem till mig och satte på en film, precious blev det. Bra film! Rå och hemskt, men riktigtbra! Sjuk....

Nu har alla bilder från heron blivit överförda färdigt till iphonen, så nu ska jag natta... Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: