Hela veckan

Ligger i sängen och försöker vakna till... Tror jag har mon första kund elva idag, hoppas jag såg rätt annars blir det stressigt :p torsdag redan, det går så himla fort!!! Imorn fredag och sen är det underbara helg igen :) och jag har inget inplanerat, kanske man ska ta och julbaka lite?! Får se om jag känner för det :)

Igår var ingen bra dag för mig och min hund... Jag brukar alltid lyfta upp henne i sängen medan jag gör mig iordning, och den här gången skulle jag bara ta på mig tights och hitta ett träningslinne.. Hon studsade som en boll sen blev hon helt stilla, och vips var det kiss i sängen!!! Typiskt, men såhär i efterhand så borde jag fattat att hon försökte ju visa att det var kris :)
Så jag gick hem vid tre och tvättade täcke och sängkläder, sen fick jag tumla täcket en evighet innan det blev torrt... Men men, nu har jag ett nytvättat täcke iaf :) sen till råga på allt så satte hon sig och sket på golvet efter hon hade varit ute och efter det fått mat.. Haha, då va hon inte poppis...

Men idag är vi vänner än så länge :)
Nu ska jag ta mig nå frukost :) tjing!


Kommentarer
Postat av: mam

Vilket blått öga.

2011-12-01 @ 18:07:40
Postat av: johan

har hon ett blått och ett brunt öga? =)

2011-12-01 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: